Ranking jako promocja oferty. Case study Bait Zone

Marzec 14, 2016 by in Blog

Ranking, jak już wcześniej pisaliśmy może służyć do dzielenia się swoją ekspercką wiedzą, porządkowania jej w formie zwięzłych punktów. Jednak listy na rankinguje.pl można wykorzystać także do prezentacji oferty swojej firmy i nie tylko.

Bait zone, ranking, rankinguje

Bait zone, ranking, rankinguje

Pokaż to, co sprzedajesz, na rankinguje.pl

Tą drogą poszła firma Bait Zone założona przez dwóch pasjonatów łowienia ryb. Ponieważ nie mogli odnaleźć na rynku idealnych kulek – przynęt na karpie, sami zajęli się ich produkcją. I to na nie teraz wielbiciele wędkowania łowią ogromne okazy.
W rankingu, który ułożyli na rankinguje.pl, znalazło się 8 najnowszych rodzajów kulek z oferty na niedawno rozpoczęty sezon karpiowy. Każda z nich stanowi element diety karpia – jest bogata w proteiny, kusząco pachnie, a zawiera w sobie to, czym nie pogardziłby wytrwany smakosz, np. truskawki, kalmary, raki czy małże. Link do tego rankingu znajdziesz tutaj.

 

“Stworzenie listy na rankinguje.pl jest bardzo proste. Wystarczy jedynie nazwać ranking, opisać go w kilku słowach, a następnie dodać pozycje. Każdą z nich można uzupełnić szerszym opisem oraz zdjęciem.” – mówi Arkadiusz Cichosz współzałożyciel Bait Zone

 

 

Jak zaprezentować ofertę w taki sposób?
Przedstawienie oferty w takiej formie to oryginalny pomysł. Można udostępniać ją w wielu miejscach w internecie: na własnej stronie www, blogach, w mediach społecznościowych. Zyskując dzięki temu większy zasięg. Co ważne – tworząc listę na rankinguje.pl, internauci mają możliwość oceniania każdej pozycji, głosowania na nie. Taki cenny feedback pokaże, co w Twojej ofercie cieszy się największym zainteresowaniem.

 

Najważniejsze, to pytać klientów

Ranking można także wykorzystać do stworzenia ankiety satysfakcji klienta. Z tą drobną różnicą, że to Ty opiszesz kilka najczęstszych problemów / zagadnień, klientom zostawiając tylko możliwość oddania głosu na opinię, z którą najbardziej się zgadzają.

Jeśli znasz jeszcze inne sposoby wykorzystania rankingu, podziel się nimi w komentarzach.

About the Author:
Entuzjasta nowych technologii, od zawsze związany z branżą IT. Z wykształcenia i zamiłowania informatyk z sercem po stronie e-biznesu. Absolwent nowoczesnego marketingu nieustannie podnosi swój warsztat w kolejnych projektach internetowych. Prywatnie mąż i ojciec, z predylekcją do komiksów z Batmanem, grami tymi na planszy i elektronicznymi oraz gotowaniem.

Leave a Comment!

You must be logged in to post a comment.